Veel gestelde vragen
Vragen over mijn bestelling
Hoe kan ik iets bestellen bij Hiyamode
U kunt bestellingen alleen online in onze webshop plaatsen.
Wanneer wordt mijn webbestelling geleverd?
Indien u online een bestelling plaatst en direct betaalt via iDEAL, PayPal, Klarna of creditcard, dan zal uw bestelling (indien voorradig) binnen twee werkdagen bij u thuis bezorgd worden. Wanneer U voor een andere betaalmethode kiest zal uw bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van de betaling bezorgd worden. In enkele gevallen zoals extreme drukte, feestdagen, noodweer, stakingen en foutsorteringen kunnen pakketten vertraging oplopen. Wij zijn hierin afhankelijk van de bezorgdienst GLS.
Ongeveer 36 uur na bestelling kunt u, uw bestelling online traceren. Helaas kan er geen schatting worden gegeven van het exacte levertijdstip. Wel kunt u zien of uw pakketje naar u onderweg is! U krijgt per e-mail een verzendbevestiging met een link naar de GLS Track&Trace pagina. Tevens kunt u in deze mail kiezen voor een afwijkende verzenddatum.
Hieronder vindt u een verklaring van verzendstatussen. Uw bestelling kan tussen 08:00 en 20:00 geleverd worden.
Hoe weet ik of mijn bestelling via de webshop goed is ontvangen?
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop, ontvangt u een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Check ook uw spam inbox, misschien is de bevestigingsmail daar te vinden. Bij uitzondering kan het voorkomen dat de mail niet is verstuurd. Bij twijfel kunt u natuurlijk contact opnemen met de klantenservice.
Kan ik vanuit het buitenland bestellingen doen bij Hiyamode
U kunt vanuit het buitenland een bestelling plaatsen. Van Efmaproducts levert alleen in Nederland, België en Duitsland.
Wat zijn de verzend- / bezorgkosten?
Voor vrijwel alle reguliere bestellingen* wordt er €7,50 aan verzendkosten in rekening gebracht.
Kan ik de bestelling ophalen?
Helaas kun je bij ons alleen online bestellen
Algemene vragen Klachten
Hoe kan ik een naam- of adreswijziging doorgeven?
Een adreswijziging voor een lopende bestelling kunt u telefonisch doorgeven of u kunt een e-mail sturen. Voor bestellingen geplaatst in de winkel en/of webshop mailt u naar
info@efma-products.nl
Uit welke betaalmogelijkheden kan ik kiezen?
iDEAL- Met iDEAL betaalt u ontzettend eenvoudig. De betaling wordt meteen na afronding overgeschreven en uw bestelling zal dus direct verwerkt worden. Wanneer u bent aangesloten bij één van de volgende banken kunt u gebruik maken van iDEAL: Rabobank, ABN AMRO, ASN Bank, SNS Bank, ING, Triodos Bank, Van Lanschot of de Friesland Bank. Kies bij betaalopties voor iDEAL en kies de bank naar keuze.
Klarna (achteraf betalen) - U kunt er in de webshop voor kiezen om uw bestelling eerst te ontvangen, te bekijken en pas achteraf te betalen. Met Klarna heeft u namelijk de mogelijkheid binnen 14 dagen te betalen. Houdt er rekening mee dat achteraf betalen niet van toepassing is als de levertijd van uw bestelling langer is dan 14 dagen. Deze 14 dagen gaan direct in nadat de betaling is goedgekeurd.
Klarna stelt bepaalde eisen waar u als klant aan moet voldoen om voor deze betaalmethode in aanmerking te komen. U kunt uw bestelling bijvoorbeeld niet op het adres van een ander laten bezorgen. Let op: achteraf betalen met Klarna betekent niet dat u de bezorger van uw bestelling moet betalen. Wanneer de achteraf betaling via Klarna niet wordt goedgekeurd, kan dit verschillende oorzaken hebben. Omdat Klarna een extern bedrijf is, hebben wij geen inzicht in de reden van weigering in verband met uw privacy. Als u wilt weten waarom uw achteraf betaling niet wordt geaccepteerd, kunt u contact opnemen met de klantenservice van Klarna via telefoonnummer 020 80 82 852.
Creditcard - U kunt met creditcard betalen in de webshop van Van Asten Babysuperstore. Wij accepteren Mastercard en Visa. Kies de optie ''betalen met Creditcard'' in het afrekenscherm en volg de instructies.
PayPal - U kunt er ook voor kiezen om te betalen met PayPal. Uw gegevens worden bij deze betaalmogelijkheid niet verstrekt aan de webwinkel maar blijven onder toezicht van PayPal.
SprayPay - Gespreid Betalen - Bij de keuze voor SprayPay betaal je je bestelling (mogelijk tussen €250,- en €3500,-) in 12,18,24 of 36 maandelijkse termijnen. De definitieve acceptatie van de financiering is voorbehouden aan SprayPay. SprayPay hanteert een rentepercentage tussen de 11.9%-14% afhankelijk van de looptijd. Het getoonde bedrag op de productpagina is op basis van 36 maanden (met een rentepercentage van 11.9%). Spraypay is enkel beschikbaar in Nederland.
Wat zijn de openingstijden?
Bekijk de actuele openingstijden hier.
k heb een klacht. Wat moet ik nu doen?
Als u een klacht hebt over een artikel of een bestelling dan willen wij dit graag voor u oplossen. Hebt u het artikel in de winkel gekocht?Stuur een e-mail naar klachten@efmaproducts.nl. Voor klachten over webshopbestellingen hebben we vaak foto's en uw bestelnummer nodig om uw klacht te kunnen beoordelen. Zorg alstublieft dat u deze gemaakt heeft. Wij staan graag voor u klaar om uw klacht op te lossen.
Hoelang duurt het voordat mijn klacht is opgelost?
Deze tijd is afhankelijk van de soort klacht en het artikel en is dus niet op voorhand te voorspellen. Wij doen uiteraard ons uiterste best om uw klacht zo spoedig mogelijk voor u op te lossen.
Er mist iets uit mijn bestelling, wat moet ik doen?
Neem binnen 7 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice. Wij controleren en corrigeren wat er is misgegaan.
Toch nog vragen?
Contact ons via het onderstaand formulier
Contact
info@hiyamode.nl
Openingstijden
Ma - Vr: 9.00 - 17.00 uur
Zaterdag: 10.00 - 15.00 uur
Zondag: Gesloten